Mina reflektioner

En lunchpromenad

with 3 comments

Idag var det ett underbart väder, så jag unnade mig en promenad mitt på dagen, i kombination med att jag köpte en Haloumiwrap till lunch och lite annat småhandlande på Hemköp i Skarpnäck.

En lunchpromenad är en förmån man kan unna sig när man jobbar hemmavid, coronaviruset har i alla fall fört något gott med sig. Nu blir det två dagars sektionskonferens, dock utan övernattning, vilket inte gör mig något, sover bäst hemma.

Written by melkerlarsson

9 maj, 2022 den 17:43

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag har aldrig förstått det där med att folk sover bäst hemma. Jag sover lika gott överallt 🙂 Vad är det som gör skillnaden?

    Gilla

    maria65a

    9 maj, 2022 at 20:22

    • Jag sover egentligen inte bäst i min egen säng, men vill själv välja säng, inte att arbetsgivaren gör det, fö avskyr jag konferenser.

      Gilla

      melkerlarsson

      10 maj, 2022 at 16:45


Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.